6/7/08

brat

- dacă nu-mi faci proiectul, eu te bat, eu cu tine nu mai vorbesc...nici să nu mă saluţi, auzi?...tu aşa şi spune! că nu vrei să mă ajuţi
- tu nu înţelegi că eu nu ştiu cum, mi-ar trebui mult timp ca să citesc să ştiu despre ce e vorba
- da tu eşti deşteaptă
- brat, am şi eu examene şi proiecte de făcut
- hai nu mă enerva
- ...
- vseo...eu cu tine nu mai vorbesc...auzi, nici să nu te râzi la mine când mă vezi, eu din cauza trebuie să-mi fac amu proiect....
- ...
- da eu te rog frumos, te rog fumos!
- sincer, mie îmi convine mai mult când eşti supărat
- ce-ai spus? bun, am înţeles

***


- Eu am vrut să-l dau afară pe Rusu' din cămin. Şi am făcut aşa...am scris cerere:

„Domnule M., eu S.L. (îl numim generic brat) rog să-l daţi afară pe X din cămin din motive...”.(râde extrem de amuzat de această poantă)
- ?
- ...psihice (iar râde)
- ...păi de ce?
- Că nu vroie să beie! S-o aşezat în fund ş-o zis „gata, brat, nu mai beu!” eu îi dădeam şi el nu mai vroie!...