6/25/07

Discurs grăbit

- Da'…ia am tănţuit, mi-o sărit papucii…da' erau vreo patru fete…da' ia haroşii! O invit pe o blondinkă, numai la televizor vezi din astea…Prietenu nu-i stâlp..oricând îl dai la o parte. Fetilor! Voi n-aţi avut jocul ista la grădiniţă? Nici „gâşte gâşte gagaga”?Am fost la discotecă…şi am dansat balet, să moară Gigi, toţi se uitau şi nu puteau să facă ca mine…catastrofă, daca Brat îi burdunos şi…dansam eu cu o femeie…o aruncam sub craci şi uitam s-o prind…se uita bărbatu-său cu un ochi la mine…Închide uşa! Te-ai născut în lift sau ce? Hai, A., vino şi mă mângâie pe cap, hai vino lângă mine, vino dar să te cuprind oleacă, să te strâng la burta mea fierbinte.
- Da' bag-o în frigider oleacă!
- Da' tu cum crezi, încap eu în frigiderul vostru? Uăi…am mâncat ieri de-a ciocolate! Tu când te-ai dus undeva, mi-ai adus vreodată cadou? Tu ai mess, A.? Apoi să-ţi dau adresa mea să mai băzărim, să ne mai spunem unul despre sufletul altuia, „pa duşa”…ai o voce aşa plăcută! Am avut eu o padrugă…era frumoasă…era dintr-un sat cu G…frumoasă fată…da' tu eşti o fată liniştită, stai acasa, la discotecă te duci? Bei? Uite aşa femeie caut! La tine e aşa părul creţ sau l-ai făcut? Tu nu te gândi că eu tot timpul aşa vorbesc, prosta eu amu am deschis vocabularul la pagina care nu trebuie…a bătut vântul şi a deschis cartea şi eu n-am ce face...Nuş, să sun acasă să-mi cer voie să mă duc că aşa vreau să mă duc! Eu tot îs pareadnicinâi! La comunişti naturi o fost tradiţionalism. Stau cu popa în altar toată noaptea, îl ajut, când mă vad babele!...eu le aud ce vorbesc, dar le dau pace…Nu-i aşa că eu îs primul om gras care vorbeşte aşa, nu? Dar oricum îs primul om care râde aşa, recunoaşte! Ci eşti di haroşaia! Naturi eşti haroşaia…prosta eu nu mă uit la tine că n-am bani! Hai da' te rog! Vino să te ţin oleacă, hai vino! Iaca aşa stai…eu peste cinci minute plec! Nu te doare stomacul? Mama mea când se enervează, o doare stomacul…Da' ştii? Eu când mă duc cu o podrugă undeva nu beau deloc, eu am respect, trebuie să am grijă de ea! Nici când eşti singur, nu trebuie să bei, dar aşa-i politica…Da' noi…vapşe nu învăţăm, la noi profesorii nu vin, şi avem note bune, numai că semestrul ista m-am lăsat pe tânjală…naturi am doi de cinci, doi de şase şi două restanţe...
Mă duc eu…am zis că stau cinci minute şi am stat mai mult…nu vrei ceai verde? Că am…pe mine iaca de-amu mă învăluie somnul…Noapte buna, fetelor!